Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de trimitere in service a produsului sa decurga usor:
PRECIZARE IMPORTANTA: Va rugam sa pregatiti cu atentie produsul/produsele pentru livrare prin Curier. Orice produs trebuie curatat, decontaminat (dupa caz), igienizat corespunzator si insotit de: factura de achizitie, certificatul de garantie.
ATENTIE: Produsele care au fost folosite in cadrul unor instalatii (de exemplu: pompe de apa, pompe de recirculare, presostate/presscontroale/vase de expansiune, hidrofoare, panouri control, etc) trebuie insotite de procesul verbal de instalare emis de instalatorul care a realizat montajul lor initial.
PRECIZARE: In cazul in care produsele ajung neinsotite de documentele de mai sus, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona cererea de interventie service in cadrul garantiei.
!!! ATENTIE !!! : Produsele cu motor pe combustie/compresie (pe benzina/motorina/etc) sau in care pentru functionare s-a folosit carburant si respectiv ulei si/sau lichid de frana/etc, trebuie trimise doar dupa ce se goleste carburantul (benzina ori motorina), uleiul, lichidul de frana, etc.
Curierul are dreptul sa refuze preluarea produselor la care are indicii ca nu au fost igienizate (ex. prezinta mirosuri neplacute, scurgeri neidentificate din/pe colet), respectiv daca are indicii ca produsul nu a fost golit de lichide periculoare.
!!! ATENTIE !!! : trimiterea de produse care contin combustibil (benzina, motorina, etc), uleiuri ori lichid de frana pot produce daune pe fluxul de procesare al Curierului (daune materiale sau chiar vatamari corporale in caz de accident).
Orice produs trimis trebuie sa fie bine ambalat (recomandam in general cutie de carton, dar in functie de specificul produsului trebuie adaptata ambalarea folosindu-se unde este cazul cutii de lemn, protectie de folie cu bule, etc) pentru a putea fi transportat in siguranta de Curier.
ATENTIE: In cazul in care se primesc produse lovite, sparte, zgariate, necuratate, neigienizate, contaminate vor fi refuzate la service.
ATENTIE: In cazul in care produsul nu este bine ambalat, Curierul nu isi asuma raspunderea pentru transport!
1. Poti trimite in service produsele pe a caror certificat de garantie apare C&A INNOVATIVE SOLUTIONS
2. Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la: - Atasarea obligatorie a certificatului de garantie al produsului (original) - Produsul sa fie ambalat corespunzator pentru a fi protejat in timpul transportului. ( Nu raspundem de produsele care se deterioreaza in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare )
3. In 2-3 zile lucratoare de la completarea formularului un curier va veni la dumneavoastra si va ridica produsul defect pentru a-l aduce in service.
4. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
5. Dupa servisare produsul va fi livrat inapoi catre tine la adresa de unde a fost preluat.
6. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional sau defectul nu face obiectul garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).